КОНТАКТИ
Кіцманьська Мicька Рада ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ КІЦМАНСЬКА МІСЬКА РАДА ОБ'ЄДНАНОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ
Головна > Новини > Хлопець з Кіцманя — власник велорікші
НОВИНИ

Хлопець з Кіцманя — власник велорікші

25-07-2019, 10:08

Якщо до прикладу в Японії чи В’єтнамі, країнах Сходу цим транспортним засобом нікого вже не здивуєш, то, побачивши велорікшу в Кіцмані, та ще й з пасажиркою і незвичною конструкцією сидіння, мимоволі брови підіймаються на лоба.

Саме так я відреагувала, коли вперше побачила цей велосипед на трьох колесах та із сидінням спереду. Впевнено керував ним молодий кіцманчанин Віктор Маланчук, який разом зі своєю коханою дівчиною поспішав на міський стадіон на храмове свято.

Хлопець розповів, що велосипед був зроблений ще рік тому:

— За основу був взятий звичайний велосипед, до нього приварили металеву раму, додали ще одне колесо, сидіння від автомобіля. Все це допоміг зробити мій вчитель трудового навчання Михайло Володимирович Пукало.

Чудомашина важить до 100 кг, може перевозити вантаж вагою 200 кг. Віктор каже, що велорікша надзвичайно легкий у використанні, педалі крутити дуже легко, оскільки є система переключення передач.

Це чудова знахідка і для тих, хто виконує великий обсяг сільськогосподарських робіт, адже сидіння знімається і можна перевозити на платформі все, що завгодно, ящики, коробки, мішки, городину чи за потреби побутові речі.

Зауважу, що велосипеди ще й найекологічніший транспорт і сприяє покращенню фізичної форми та здоров’я. Тож хочеться вірити, що велорікш у нас з часом побільшає.

 Велорікша (в новітній час і в Західних країнах частіше велотаксі) - вид громадського транспорту: перевезення пасажира або пасажирів (зазвичай не більше двох) на велосипеді особливої ​​конструкції силою велосипедиста. Велорикші виникли в Японії незабаром після появи там звичайних рикші, звідти поширилися в багато країн Східної і Південної Азії, від Філіппін до Пакистану. Уже в другій половині XX століття велотаксі з'являються в ряді міст Європи і Америки, в якості розваги для туристів.
Конструкція велотаксі в різних містах і країнах різна. На Заході більш звична триколісна конструкція, при якій водій (велосипедист) знаходиться попереду, а за його спиною на двох колесах встановлено пасажирське сидіння; часто вся конструкція покрита дахом. Однак у В'єтнамі, наприклад, водій-велосипедист знаходиться ззаду, а пасажирське сидіння і два колеса — попереду. Іноді зустрічаються також чотириколісні велотаксі.
В 2014 році вперше на велорікші були встановлені сонячні панелі для руху без мускульної сили.
Станом на 2019 рік еволюція велорікші зайшла так далеко, що вони можуть бути не тільки пасажирськими, а слугувати для продажу морозива, прохолодних напоїв, бути мобільними кіосками для кави та чаю.

ПЕРЕЙТИ НА ВСІ НОВИНИ →