КОНТАКТИ
Кіцманьська Мicька Рада ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ КІЦМАНСЬКА МІСЬКА РАДА ОБ'ЄДНАНОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ
Головна > Пенсійний Фонд Інформує > Актуальна Інформація > ЕЛЕКТРОННИЙ КАБІНЕТ СТРАХУВАЛЬНИКА – НАДІЙНИЙ ПОМІЧНИК СУЧАСНОГО КЕРІВНИКА
Пенсійний Фонд Інформує / Актуальна Інформація

ЕЛЕКТРОННИЙ КАБІНЕТ СТРАХУВАЛЬНИКА – НАДІЙНИЙ ПОМІЧНИК СУЧАСНОГО КЕРІВНИКА

15-09-2022, 22:22

Найкращим помічником сучасного керівника, який дозволяє оперативно здійснювати процеси отримання та подання потрібної інформації, є «Електронний кабінет страхувальника» на вебпорталі Пенсійного фонду України ( portal.pfu.ua ), доступний у режимі 24/7 без перерв та вихідних днів. Тут страхувальник може самостійно отримувати електронні довідки з даними про страховий стаж та заробітну плату працівників, подавати відомості про їхню трудову діяльність, відстежувати відомості з Електронного реєстру листків непрацездатності для здійснення розрахунків виплат за лікарняними листами, а також отримувати багато іншої корисної інформації.

 
Для того, аби стати користувачем Електронного кабінету роботодавця, потрібно увійти на вебпортал за посиланням portal.pfu.ua за допомогою кваліфікованого електронного підпису або інтегрованої системи електронної ідентифікації GOV ID.
 
Заощаджуйте свій час за допомогою електронних технологій, оперативно отримуючи максимум корисної інформації у зручний спосіб.
 
Пресслужба ПФУ

ПЕРЕЙТИ ДО РОЗДІЛУ АКТУАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ →