КОНТАКТИ
Кіцманьська Мicька Рада ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ КІЦМАНСЬКА МІСЬКА РАДА ОБ'ЄДНАНОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ
Головна > Відділ З Питань Соціальної Роботи > Новини Рубрики > Інформація для надавачів та отримувачів соціальних послуг
Відділ З Питань Соціальної Роботи / Новини Рубрики

Інформація для надавачів та отримувачів соціальних послуг

12-05-2023, 18:29

         Згідно з Постановою Кабінету Міністрів України  від 27.01.2021 р. №99 створено Реєстр надавачів соціальних послуг, внесення до якого є обов’язковим для тих підприємств, установ та організацій, які надають соціальні послуги особам Кіцманської територіальної громади

Суб’єкт реєстрації – Кіцманська міська рада.

Реєстратор – Друцул Людмила Дмитрівна, спеціаліст відділу з питань соціальної роботи (0996609670), Пилипець Інна Василівна спеціаліст відділу з питань соціальної роботи (0990202260),

Адреса прийому документів від надавачів соціальних послуг для внесення до Реєстру: Відділ з питань соціальної роботи Кіцманської міської ради, м.Кіцмань, вул. Музична,10).

     Юридичні особи та фізичні особи - підприємці, що надають соціальні послуги, обов’язково подають:

-       заяву надавача соціальних послуг за формою згідно з додатком 3;

-   перелік соціальних послуг, які має право надавати надавач соціальних послуг, їх зміст та обсяг, умови і порядок отримання за формою згідно з додатком 4;

-   відомості про дату та результати здійсненого уповноваженими органами контролю за дотриманням надавачем соціальних послуг вимог, установлених законодавством про соціальні послуги (за наявності).

          Юридичні особи та фізичні особи - підприємці, крім документів/відомостей, за бажанням подають:

-       копії штатного розпису надавача соціальних послуг і трудових договорів з найманими працівниками;

-       копії документів про освіту, свідоцтва про підвищення кваліфікації (за наявності), атестацію, неформальне професійне навчання, фаховий рівень працівників;

-       копії посадових інструкцій працівників;

-       копії особистих медичних книжок працівників;

-       довідку територіального органу ДПС про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів);

-       копію документа, що підтверджує право власності на приміщення або на право користування приміщеннями, які будуть використовуватися для надання соціальних послуг;

-    висновок фахівця з питань технічного обстеження будівель і споруд, який має кваліфікаційний сертифікат, про відповідність приміщення ДБН В.2.2-40:2018 “Будинки і споруди. Інклюзивність будівель і споруд. Основні положення”. У разі наявності у зазначеному висновку інформації про неможливість повністю пристосувати об’єкти надавача для потреб осіб з інвалідністю додатково подається інформація засновника (власника) надавача за погодженням із громадськими об’єднаннями осіб з інвалідністю про забезпечення розумного пристосування відповідних об’єктів згідно з частиною другою статті 27 Закону України “Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні”.

 

 

ПЕРЕЙТИ ДО РОЗДІЛУ НОВИНИ РУБРИКИ →